Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

måndag 12 september 2016

Börsen i veckan hur ska man se på Stoclholmsbörsen just nu?

Veckans krönika i Nordnets veckobrev ägnar jag åt den börsoro som dök upp i fredags kväll.  Hur tänker jag för vår del i den frågan?


Det blev månaga diskussioner efter gårdagens inlägg. Det var en viss övervikt för scenariot att vi nu kommer köra i diket alldeles. Det tror inte jag - tvärtom finns det goda möjligheter att kryssa förbi reven och blindskären.


UTE NU!  Finalen av Sparskolan med bland annat 7 tips & 3 frågor som gör dig till en bättre investerare

3 snabba om möjligheterna vid en dipp


Idag tar jag en titt på guld, som jag inte imponeras av, olja, som jag tror har långt kvar innan det vänder på allvar och slutligen tittar jag till Stockhomsbörsen. Den ser inte så dum ut, även om den gärna får ta och lugna med sig lite.


Jacob Henriksson, alias Gottodix, som du kan följa på Facebook, Shareville här eller på Twitter @gottodix om du vill följa det jag läser

Åsikterna som presenteras i denna blogg ska inte ses som investeringsrådgivning. Alla mina egna aktieinnehav redovisas i portföljen på Shareville. Vill du veta mer om mig hittar du det här

Missa inte att följa mina dagliga inlägg på Youtube och Facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam