Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

lördag 17 december 2016

3 snabba om börsen 2017

Räntor, bolagsvinster, ekonomin, kronan och så förstås riskviljan. Jag vet inte hur det går nästa år men jag vet vad vi följer. Plus att jag förstås tror en del också.



Här är slutsatsen från genomgången om du vill titta i lugn och ro. Har jag landat rätt? Är det här frågorna som avgör nästa börsår?



Jacob Henriksson, alias Gottodix, som du kan följa på Facebook, Shareville här eller på Twitter @gottodix om du vill följa det jag läser. 

Kolla gärna in Sparskolan också. Där handlar det senaste inlägget om hur jag ser på Vitrolifeaktioens snabba rusning och ras.

Som vanligt vill jag också puffa för att om ni gillar det jag skriver och filmar och vill bidra till något bra - lägg en slant på min insamling till SOS Barnbyar. Det gör skillnad!

Missa inte att följa mina dagliga inlägg på Youtube och Facebook!

Åsikterna som presenteras i denna blogg ska inte ses som investeringsrådgivning. Alla mina egna aktieinnehav redovisas i portföljen på Shareville. Vill du veta mer om mig hittar du det här 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam