Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

fredag 8 december 2017

Poddar om banker, Clas Ohlson och hur börsen förändras 2018

Ska Nordea köpa Commerzbank? Varför kraschade Clas Ohlson på en bara halvdålig rapport? Plus mer om börsen nästa år och så hur du gör för att få bästa dealen med banken när du förhandlar bolån.

Allt inramat i en hel del skratt och fria associationer. Kul att göra och hoppas jag kul att lyssna på!


Tack alla ni som nu bidragit med en bra bit över 30 tusen kronor! Om du gillar det jag skriver och filmar och vill uppmuntra mig att fortsätta, så stöd min insamling till SOS Barnbyar - den gör skillnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam