Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

söndag 8 april 2018

Är lax fortfarande en värdeinvestering?

Är lax nyttigt för portföljen? Branschen har åtminstone gått fantastiskt i flera år. Hur ser utsikterna ut framåt både på längre sikt och de närmaste åren? Lovande men allt är inte fine and dandy för de stigande priserna kan hota möjligheten att ta mer plats på tallriken runtom i världen.



Läs hela inlägget "Blir lax fina fisken för portföljen?" hos Vontobel (och om ni gillar det så klicka gärna i det under inlägget).

Övriga länkar

  • Stöd SOS Barnbyar - för att det gör nytta och för att ge mitt bloggande och vloggande en puff, läs mer här
  • Portföljen hittar du live här (adlänk till Nordnet) 
  • föredrar du istället en enkel men hoppas jag rolig fondportfölj så hittar du information om den här
  • där hittar du även min filmserie "Sparskolan", de bästa spararna på Shareville och mycket annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam