Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

måndag 2 april 2018

Vad ska man tro på när börsen är så här?

Börsen går inte bara upp och ner just nu. Den snurrar rätt bra också. I USA är det techwreck och här hemma har vi haft ett ras i gamingsektorn. Värderingar snarare än vinster är samtalsämnet. Det märks även i pressade aktier som HM och Handelsbanken. Alla är ämnen i veckans genomgång av börsen och vår plan för portföljen.




Länkar nedan

Gå direkt till det du vill titta på (länkar kommer inom kort)


Läs inläggen i lugn och ro

  • Vår veckoplan för portföljen hittar du här
  • Läsarfrågan hittar du här
  • Inlägget om HM här
  • Caset i Handelsbanken här

Övriga länkar

  • Stöd SOS Barnbyar - för att det gör nytta och för att ge mitt bloggande och vloggande en puff, läs mer här
  • Portföljen hittar du live här (adlänk till Nordnet) 
  • föredrar du istället en enkel men hoppas jag rolig fondportfölj så hittar du information om den här
  • där hittar du även min filmserie "Sparskolan", de bästa spararna på Shareville och mycket annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam